2013/07/01

Wedding party.




Witajcie :)
Dziś na blogu mój weselny look. Impreza odbyła się w zeszłą sobotę. Postawiłam na białą sukienkę z czarnym printem, która od razu wpadła mi w sklepie w oko. Jak Wam już wcześniej pisałam na wesele szykowałam się od dłuższego czasu i wszystko dobierałam tak żeby "grało" ;). Miałam mały problem z wybraniem czegoś na wierzch dlatego są zdjęcia w jednym i drugim. Muszę się Wam pochwalić, ze po raz pierwszy zrobiłam sobie fryzurę na wesele. Wcześniej jakoś nie bawiło mnie coś takiego włosy miałam zawsze rozpuszczone i tyle. Karolina (siostra mojego chłopaka) mnie uczesała i  bardzo dobrze jej to wyszło :) ! I jeśli wyrazi zgodę to wrzucę na bloga również jej stylizacje ;)
Jak Wam się podoba stylizacja ? 

Ciao !


 
 
 





 
Sukienka, przeplatana bransoletka, pierścionek, płaszcz, torebka  - Orsay,
 marynarka - H&M,
buty - allegro.pl
naszyjnik, bransoletka - Mohito.
 

1 komentarz: