2015/01/27

Pikowana kurtka


Cześć,
u Was pewnie śnieg i zimno ? A u mnie świeci dziś słońce i jest w miarę ciepło. Dlatego też pozwoliłam sobie na cieńszą kurtkę i nie jestem ubrana "na cebule". Tak lubię się ubierać na miasto kiedy np. mam wiele spraw do załatwienia albo idę do pracy. Wygodnie i prosto. Niestety życie jest teraz tak dziwnie skonstruowane, że więcej czasu spędzam w pracy i właśnie tak najczęściej się ubieram i kupuję ubrania pod pracę. Najczęściej bluzy, T-shirty, jeansy. Spódnice, koszule, szpilki to rzadkość bo nie włożę tego do pracy. A szkoda bo jak każda z nasz mam również ochotę od czasu do czasu wskoczyć w coś takiego. 
Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę miłego dnia :)

Ciao ;*









Czapka, kurtka, jeansy - Cubus,
koszula - Reserved,
buty - DeeZee ,
naszyjnik - Mohito,
okulary - New Yorker.

3 komentarze: