2013/09/27

BOY


Cześć,
dzisiejsza stylizacja jest jedną z wygodniejszych i praktycznych na co dzień i taką pogodę. Kiedyś zapierałam się, że nie będę nosić legginsów a teraz ? Częściej wkładam niż spodnie czy jeansy. Są wygodne i pasują do wielu rzeczy. Połączyłam ze sobą legginsy z MOHITO w bardziej barokowym stylu z bluzą z AREYOUFASHION.COM do tego czapka z CUBUS'a i buty z CZASNABUTY.PL. Płaszcz już można było tu zobaczyć ale nie patrzę na to - wkładam to co pasuje do stylizacji.
Zdjęcia i ich klimat - moja siostra.

Jak Wam się podoba stylizacja ? Jakie macie plany na weekend ? Ja cały spędzę w pracy.

Ciao !











Czapka - Cubus,
płaszcz - Orsay,
legginsy - Mohito,

2 komentarze:

  1. Butki juz widzialam gdzies, sa rewelacyjne : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, bluza i płaszcz niesamowite!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń