2015/05/14

Black & jeans


Cześć, cześć.

Oczywiście jak zwykle post późną porą a to dlatego, że jestem chora. Dziś w momencie mnie rozłożyło i dopiero się trochę pozbierałam. Pogoda jest mega dziwna i w sumie to wcale nie jest ciężko się załatwić. Pilnujcie się :).
Tym razem chcę Wam przedstawić moich nowych ulubieńców. Pisałam już o tym, że lubię "SALE" ? Nie ?! To teraz piszę. Za całkiem przyzwoitą kaskę udało mi się kupić ostatnio bluzę i bluzkę. Gdzie ? W Croppie. Mam słabość do tego sklepu. Przeważnie z czymś z niego wychodzę. Też tak macie, że w tym samym sklepie ciągle kupujecie ? 
Zostawiam Was ze zdjęciami i idę się kurować.

Ciao ;*











Bluza, bluzka, plecak - Cropp,
jeansy - Mohito,
buty - Fashion Queen.

12 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, fajna stylówka :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski plecak! Z typowych sklepów mam słabość do h&M. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki ale to chyba dlatego, że w tym modelu czuję się najlepiej ;) Pozdrawiam

      Usuń
  4. SUPER LOOK



    ~~~~~~~~~~>>>>>>~~~~~>>>>"
    Zapraszam na mój blog!
    www.bambboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja! Twoja jeansy w szczególności przypadły mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś w Croppie kupowałam mnostw ubran ale od pewnego czasu jakos nic mi się tam nie podoba, ja za to wole House :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kiesy więcej House a teraz mam podobnie jak Ty, że nic mi się praktycznie tam nie podoba i dlatego Cropp okupuję :D. Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Podoba mi się :)
    A najbardziej plecak i buty.
    ____
    http://slowly-slowly-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie wyglądasz, a takie t-shirty osobiście uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń