2013/09/04

Pearl


Cześć !
Udało mi się jeszcze skorzystać z promieni słońca. Zestawiłam ze sobą moją ulubioną koronkową bluzkę z jasnymi jeansami, które są zdobione perełkami. Trochę złota i jest ! Zastanawiałam się nad sandałami do tego zestawu ale już chyba jednak jest trochę za chłodno. Bluzka jest z przed dwóch sezonów ale daje radę ;). Spodnie kupiłam ostatnio w Mohito razem z zegarkiem (piękny jest!). Zmieniłam też kolor włosów ale długość wciąż mi nie odpowiada ale są też tego plusy. Póki słońce będzie będę starała się częściej robić zdjęcia. Czasu nie mam nigdy za wiele ale będę się starać. A teraz miłego oglądania ;).

Jak Wam się podoba ten zestaw ? Piszcie :)

Ciao !









Bluzka - Orsay,
spodnie, zegarek - Mohito,
buty - deashop.pl
naszyjnik - Bijou Brigitte.

5 komentarzy: