2014/10/09

Gliwice


Cześć !
Jak pisałam na fb dziś zdjęcia z długiego weekendu sierpniowego spędzonego w Gliwicach u mojej dobrej koleżanki Karoliny :). Rzeczy, które są na zdjęciach zostały kupione tam na wspólnych mini zakupach przed koncertem ( czyt. na szybko). Dzień wcześniej nie miałam weny do kupowania i mimo, że przeszłam centrum handlowe wzdłuż i wszerz ze dwa razy nie udało mi się nic kupić. A z Karoliną udałyśmy się do innego centrum i zaczęłyśmy maraton wybierając kilka interesujących nas sklepów i tak oto znalazłam mega świetne i wygodne spodnie za całe 29 PLN !! Jak widać postawiłam na czarny T-shirt z nadrukiem (i to nie byle jakim ;). Szkoda tylko, że nie było z Supermenem bo bym kupiła na zapas :D.






T-shirt - Cropp,
spodnie - Bershka,
buty - Fashion Queen.







A teraz kilka zdjęć z miejsc, w które wzięła mnie Karo :)

Gliwicka radiostacja nocą na żywo wygląda o wiele lepiej.





Kąpielisko Leśne Gliwice (szkoda, że nie byłam przygotowana nad wodę)






A teraz zdjęcia z koncertu MARGARET z Zabrzu !! :)







1 komentarz:

  1. Baaaardzo ciekawe te biale spodnie! :) o, Margaret, lubie ją- pozytywna dziewczyna. Pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń