2015/01/04

Sylwestrowo


Hej, hej w nowym roku :)
Dziś zdjęcia z nocy sylwestrowej. Spędziłam tę noc w Rzeszowie u siostry z chłopakiem i znajomymi. Impreza była udana. Stylizacja jest bez butów w skarpetach w groszki (moja ostatnia zajawka - skarpety we wzory i wszystko co możliwe) Oczywiście tak się przejęłam zdjęciami, że nie złożyłam wszystkim życzeń na czas. Jeśli chodzi o zestawienie czy podsumowanie zeszłego roku to nie mam zamiaru się w to bawić bo takie rzeczy są przypisane urodzinom bloga :) Ewentualnie mogę na FB zamieścić taką informację jeśli będziecie chcieli.


Czy mam jakieś postanowienia noworoczne ? TAK ! MAM !


Jeśli chodzi o nie to zostawię to dla siebie, spiszę na kartce a pod koniec roku się z tego rozliczę.
Ale, ale jeśli chcecie to podzielcie się swoimi :)












Bluzka, sweter - Cubus,
spodnie - Mohito,
zegarek - Avon.



Dziewczyny zadbały o nastrój i nie mogłam się powstrzymać przed robieniem zdjęć. Część jest robiona aparatem a część telefonem. Niestety na balkonie zamontowana jest siatka (nie wiem po co), zza której uchwyciłam fajerwerki.
Jeśli chodzi o mieszkanie moich sióstr to jest mega zarąbiste ! Styl retro jest w każdym pomieszczeniu co mi się bardzo, bardzo podoba <3
















HAPPY NEW YEAR !

4 komentarze:

  1. moze glupie pytanie ale skąd jest łóżko? jest mega! no i nieśmiertelny naszyjnik :;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One wynajmują mieszkanie i łóżko już tam było dlatego nie napiszę Ci skąd jest bo zakładam, że one nie będą wiedziały :)

      Usuń
  2. świetne spodnie :) super zdjęcia sztucznych ogni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje i wzajemnie! Ja postanowienia bede sobie stawiac na biezaco :) chociaz glownym celem jest obronic inzynierke teraz w lutym :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń