2015/03/12

Pink coat and sneakers


Cześć,
pewnie nie każdy z Was się ze mną zgodzi, że to połączenie jest świetne ! Czekam niecierpliwie na cieplejsze dni bo tak będę się nosić tej wiosny. Płaszcz i adidasy <3.
Pod płaszczem ciepły sweter w kolorze Baby Blue, top z napisami w połączeniu z jeansami. Uważam, że jest to idealny strój do pracy, na spacer, miasto czy zakupy. Modnie i wygodnie.
Mój dwutygodniowy urlop powoli się kończy a ja nie mogę uwierzyć, że miałam aż tak mało czasu na zdjęcia. Miałam kilka razy aparat ze sobą ale przez brak czasu albo pogody nic nie udało się stworzyć.
Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę miłego wieczoru.

Ciao ;*










Płaszcz - Mohito,
sweter, top, jeansy - Cubus,
buty - YesSport.

4 komentarze:

  1. jaki ładny płaszcz skąd ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest napisane pod zdjęciami ;) Płaszcz z Mohito, kupiłam go jeszcze w grudniu na wyprzedaży :)

      Usuń
  2. Bardzo fajna stylizacja. Płaszcz to zdecydowanie mój lubiony element. Super, że przełamujesz elegancję takim sportowym sznytem jak sneakersy. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz, cała stylizacja bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń